Blog

Jak úkolovat virtuální asistentku?

20.2.2017

Již víte, jak vám může virtuální asistentka usnadnit život. Stále si však nejste jisti, jak zapracovat do praxe úkolování a zadávání práce virtuální asistentce? Zde pro vás máme užitečný návod, jak jednoduše asistentku využívat:   Jaké úkoly budete delegovat na virtuální asistentku? Nejprve si rozmyslete, co všechno můžete delegovat na virtuální asistentku. Jistě existují záležitosti […]

Jak může zavedení systému zlepšit vaše podnikání?

3.2.2017

Obecně můžeme lidi zařadit do tří skupin: První má smysl pro pořádek, druhá je vyznavačem chaosu a třetí skupina upřednostňuje zlatý střed mezi pořádkem a nepořádkem, a je typická pro většinu z nás. Jsme si jisti, že každá skupina má něco do sebe a rozhodně nechceme některou kritizovat, ale jak správně odhadujete, pokud řídíte firmu, je […]

Jak si poradit s problémovými zaměstnanci?

25.1.2017

Všichni bychom rádi zaměstnávali jen chytré, milé a pracovité lidi. Bohužel ne vždy se nám podaří odhalit problémové zaměstnance hned při výběrovém řízení. Dost často se stává, že nový zaměstnanec projeví svůj pravý charakter až po nějakém čase a jeho ztráta by vedla ke zbytečným rizikům v našem podnikání. Proto jsme pro vás připravili seznam […]

Proč někteří podnikatelé ušetří až 50 % svých nákladů při spolupráci s virtuální asistentkou?

10.1.2017

Proč se v dnešní době dostává stále více do popředí využívání služeb virtuální asistentky? Proč virtuální asistentka stále častěji nahrazuje klasický zaměstnanecký poměr a dostává se na přední místo? Proč má stále více podnikatelů v oblibě právě služby virtuální asistentky? Žijeme v době inovací, které přicházejí rychleji, než je mnohdy stačíme zachytit. I způsob podnikání se změnil. V době, […]

5 Zaručených způsobů jak motivovat zaměstnance

29.12.2016

Každý kdo už nějaké zaměstnance řídil, nám dá určitě za pravdu, že není lehké zvolit tu správnou motivaci. Je to dáno i tím, že lidé jsou různí a na každého platí jiná pravidla. Našli jsme však 5 účinných metod, které platí bez rozdílu na každého zaměstnance, ať je jeho povaha už jakákoliv.   1. Pochvala Již […]

5 Překonaných manažerských technik

19.12.2016

1. Metoda cukru a biče Čtete správně, „metoda cukru a biče“ je už dávno překonaná. V lidech vzbuzuje právě nepředvídatelné chování ze strany jejich vedoucího. Tato metoda vzešla od „odborníků“, kteří se nechtěli zabývat opravdovým porozuměním lidem. Pokud byste se rozhodli tuto metodu používat, lidé nebudou vědět, co od vás mají očekávat, a strach a […]

Jak vytěžit maximum z každodenních konfliktů?

5.12.2016

Ach ty konflikty. Někdy máme pocit, že je celý náš život tak nějak protkán konflikty. Dokud nejsme mezi lidmi, ještě to není tak hrozné, ale jakmile komunikujeme s ostatními, nebo prostě jen řešíme nějaký problém, konflikty jsou na světě a nás to frustruje, štve, a tak vytváříme odpor. Co kdybychom se ale rozhodli svoji reakci […]

8 nejčastějších chyb při telefonní komunikaci

28.11.2016

Stává se vám, že nedokážete vzbudit u zákazníka při telefonické konverzaci zájem? Špatně se vám se zákazníkem při telefonním kontaktu komunikuje? Necítíte se při telefonickém rozhovoru komfortně? Možná děláte jednu z těchto „nejčastějších“ a zároveň nejzásadnějších chyb při komunikaci se zákazníkem. Telefonická komunikace je sama o sobě specifická, protože při ní působíme svým hlasem více, […]

6 Aspektů špatného manažera

14.11.2016

Vedení lidí je náročnou záležitostí. Chyby děláme všichni, ale občas nám trvá, než si na všechny chyby přijdeme sami. Proto jsme pro vás připravili 6 nejčastějších aspektů špatného manažera. Pokud se v nějaké z nich najdete i vy, zaměřte se na její odstranění, mohla by vás stát spoustu zbytečných problémů.   Nedostatečná komunikace Výsadou špatných manažerů je […]

7 způsobů jak zlepšit efektivitu vašich e-mailů

14.10.2016

E-mailová korespondence je jednou z nejpoužívanějších forem komunikace dnešní doby. Mnoho z nás však zapomíná, že i při této formě konverzace platí některá pravidla, která nás při nedodržování mohou stát ztrátu zákazníků. Právě proto vám poskytujeme 7 nejzásadnějších pravidel při psaní e-mailů při komunikaci s vašimi zákazníky.   Poskytujte zpětnou vazbu Pamatujte si, že na každý e-mail musí […]

Jaké nejčastější chyby dělají podnikatelé při výběru zaměstnanců?

26.9.2016

Vybrat zaměstnance na volné pracovní pozice se může zdát na první pohled jednoduchou činností. Ti, co už však v této oblasti mají více zkušeností, dobře vědí, že není zas tak snadné vybrat toho správného kandidáta. Každou firmu utváří její zaměstnanci. Na osobě, která je zodpovědná za výběrové řízení, tedy potom nepřímo záleží, jakým směrem se bude […]

Jak může ovlivnit váš výkon špatně zařízená kancelář?

26.9.2016

To že nás ovlivňuje okolí, zejména pak prostředí, ve kterém žijeme je všeobecně známou pravdou na kterou přišli psychologové již v dávných dobách. Měli bychom se proto určitě zamyslet, kde trávíme nejvíce našeho času. Pro drtivou většinu z nás je to právě práce. Průměrný člověk v naší zemi stráví až 1950 hodin ročně prací. Jistě nám […]

5 způsobů jak získat nové zákazníky

26.9.2016

Tuto otázku si bezesporu klade v jistých fázích vývoje spousta podnikatelů, protože zákazník je nejdůležitější subjekt podnikání. Nebýt zákazníků, nebylo by pro koho službu či produkt poskytovat. Proto nabízíme několik cest, které dlouhodobě dopomáhají k získání zákazníků: WEBOVÉ STRÁNKY Jsou bezesporu našim největším obchodníkem, který dokáže oslovit nejvíce našich potencionálních zákazníků. Stránky našeho webu jsou prezentací […]