O nás
Jsme Společnost Time money s. r. o., která vznikla za účelem nabídky spolupráce jiným subjektům, podnikatelům a všem, kteří mají plné ruce práce s administrativou a potřebují se věnovat klíčovým záležitostem svého podnikání či jiné činnosti.
Jak to všechno začalo
I my jsme byli zaměstnáni ve vedoucích pracovních pozicích ve firmách, zahrnuti administrativou a dalšími dílčími úkoly, které by mohl vykonat stejně tak dobře asistent. Dopřát si luxus vlastního asistenta, připraveného zhostit se kdykoliv běžné administrativy, byl vykoupen nemalou finanční zátěží a hledáním dalšího zaměstnance. Z toho důvodu jsme začali hledat možnosti méně finančně náročné, avšak s perfektní kvalitou. Inspirace přišla ze zahraničí, kde fungují virtuální asistenti jako pomocníci všem vytíženým manažerům na denní bázi. Sami jsme si udělali zkušenost s virtuální asistentkou – díky níž se nám uvolnily ruce – a mohli jsme se začít konečně věnovat „důležitějším“ věcem v podnikání. V poslední fázi jsme sestavili tým z ověřených asistentek a asistentů. Tak mohl vzniknout projekt TIMONY, který se zaměřuje na outsourcing služeb spojených s podnikáním.